Friday 21 August 2015

So person no fit just decide to chill?


Abuja men why do u do this? You will never leave us alone why must you come and just kill the fun for us?
A woman leaves her house, dresses as she likes, goes to a bar, or garden, gets a drink and just sits there in peace or maybe with a friend. And una go come assume say person be okpo. But how u take know?


Sheyb girl no fit just decide to remove herself from una issues go chill decide for her life wetin she wan do? If she should pick Jide or Ahmed or just be a lesbian. Is it always about you people? Ehn men? She can’t just reason her destiny no, u guys will come and say can I join you? Jisos and we know it means,  "u look fuckable so let me conversate with you and act like i want to know you better, then afterwards do my best in destroying as much of your destiny as u will let me after I mind fuck you".
Omo see me see trouble, some will say "u seem lonely u can come join us" bros  e dey for my face?  Sheyb I left my house to come here and be lonely? 
Abeg sometimes allow us think in peace.
Men una done hear?

No comments: