Thursday 5 May 2016

#TBT Abuja Post: "Abeg Aboki slow down, I no dey rush"


Bike men in Abuja are always high. Walahi it’s so bad I couldn’t even give some intro speech like I always do, I had to dive right into my point. Bros, abi you no dey see how them dey drive?
Sometimes you will just be wondering why they drive anyhow (if you have a car, shift small), you will be wondering "abi this okada man no value him life? "Silently saying in your mind "I cover myself with the blood of Jesus" omoh it’s not funny. Well now you know why they do.
The Average Abuja bike man will pop anything and by anything I mean anything you can think of ranging from weed to any type of tablets you can think of that people pop to get high, even paint thinner sef, aswear it’s that bad. Maybe it’s out of frustration but no be only them frustration dey kill na or maybe it’s just for fun but make dem calm down small, e go better.
Abeg when next you dey on top bike and the guy dey speed like say him wan meet Jesus, biko tell am say "Bros calm down small"

No comments: